Творча група

Склад творчої групи вчителів фізики з питання : «Нові інформаційні технології в навчальному процесі»

Голова:
 Довгаль О.І., вчитель фізики Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів
Члени:
-        Короленко М.І., вчитель фізики Веприцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
-        Тютюнник І.Ф. вчитель фізики Вельбівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
-        Лук’яненко Н.Й., вчитель фізики Качанівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
-        Хлібко Л.Ф., вчитель фізики Хитцівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
____________________________________________________________________________________
Світ останнім часом невпізнанно змінився і продовжує змінюватися. Визначальним чинником сучасної цивілізації стала інформація й усе,що пов'язане знакопиченням, оновленням, передаванням та використанням. Крім того, швидкий розвиток науки, техніки та технологій дає можливість просуватися сучасній цивілізації до інформаційного суспільства. Тому сьогодення вимагає від освіти посісти більш вагомі позиції, оскільки вона відіграє спонукальну роль у забезпеченні інноваційного розвитку суспільства.Відповідно до проекту Концепції "Нова школа", на виконання Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти 07.10.2016 року у Гадяцькому науково-методичному центрі успішно працювала творча група вчителів району з питання:"Впровадження нових інформаційних технологій у викладання фізики". У групі працювали: Довгаль О.І.(Сарська СШ І-ІІІ ст.), Тютюнник І.Ф.(Вельбівська ЗОШ І-ІІст.), Короленко М.І.(Веприцька ЗОШ І-ІІІст.), Лук'яненко Н.Й.(Качанівська ЗОШ І-ІІст.), Хлібко Л.Ф.(Хитцівська ЗОШ І-ІІст.). Прийняті відповідні рекомендації.
Про методичні рекомендації
вчителям фізики з питань
впровадження нових
інформаційних технологій в
навчально-виховний процес


Світ останнім часом невпізнанно змінився і продовжує змінюватися. Визначальним чинником сучасної цивілізації стала інформація й усе, що пов’язане з її накопиченням, оновленням, передавання та використання. Крім того, швидкий розвиток науки, техніки та технологій дає можливість просуватися сучасній цивілізації до інформаційного суспільства. Тому сьогодення вимагає від освіти посісти більш вагомі позиції, оскільки вона відіграє спонукальну роль у забезпеченні інноваційного розвитку суспільства.
Як зазначається в Національній доктрині розвитку освіти у ХХІ столітті, одним з пріоритетів розвитку освіти є впровадження сучасних інформаційних технологій, які розширюють можливості учнів щодо якісного формування системи знань, умінь і навичок, їх застосування у практичній діяльності, сприяють розвитку інтелектуальних здібностей до самонавчання, створюють сприятливі умови для навчальної діяльності учнів і вчителя.
У проекті Концепції «Нова школа» сказано: «Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху Нової школи. Запровадження ІКТ в освітній галузі має перейти від одноразових проектів у системний процес, який охоплює всі види діяльності. ІКТ суттєво розширять можливість педагога, оптимізують управлінські процеси, таким чином формуючи в учня важливі для нашого сторіччя технологічні компетентності».
Виходяче з вищевикладеного, на виконання  Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, навчальних Програм з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів та плану роботи Гадяцького науково-методичного центру 07.10.2016 року працювала творча група вчителів фізики загальноосвітніх навчальних закладів по розробці методичних рекомендацій з питання: «Впровадження нових інформаційних технологій в навчально-виховний процес».

Рекомендації вчителям фізики загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ та І-ІІІ ступенів з питання: « Впровадження нових інформаційних технологій в навчально-виховний процес»
1.    Опрацювати проект Концепції розвитку української школи  «Нова школа».
2.    З метою обміну досвідом вчителям фізики створити власні блоги чи сайти.
3.    В практичній роботі вчителям фізики рекомендуємо опрацювати і застосовувати в своїй практичній діяльності такі технології:
·         Технології особистісно-орієнтованого навчання
·         Технології проблемного навчання
·         Технології розвивального навчання
·         Технології проектного навчання
·         Ігрові технології навчання
·         та інші
1.    Ознайомитися з досвідом роботи В.В.Олександрука «Використання інформаційних технологій на уроках фізики» (Глинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Здолбунівський район, Рівненська область) та використовувати в своїй практичній діяльності (Посібник додається в електронному вигляді).
2.    Запровадити використання на уроках фізики програмиMyTest.
3.    Провести спільне засідання творчої групи та районного методичного об’єднання вчителів фізики з питань використання ІТ технологій в навчально-виховному процесі:
·         Підготовка друкованих роздаткових матеріалів (контрольні, самостійні роботи, дидактичні картки для індивідуальної роботи);
·         Мультимедійний супровід пояснення нового матеріалу (презентації, аудіо-відеозаписи реальних лекцій, навчальні відеоролики, комп’ютерні моделі фізичних експериментів;
·         Контроль рівня знань з використанням тестових завдань.
1.    Членам творчої групи створити блоги, та поповнити їх матеріалами з досвіду своєї роботи.


Комментариев нет:

Отправить комментарий