Річний план


ПОГОДЖУЮ
Методист Гадяцького
Науково-методичного центру
_____________Т.М. Ємець
«______» ___________ 2017 р.
 
ЗАТВЕРДЖУЮ   
Директор Гадяцького
науково-методичного центру                
____________Т. О.Сидоренко
«_______» _____________ 2017 р.




                         ПЛАН

      роботи методичного обєднання
вчителі фізики загальноосвітніх
                    шкіл району
    на 2017 -2018 навчальний рік
з проблеми:



  «Підвищення якості й ефективності освіти шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій».

Голова методичного об’єднання:

 Довгаль Олександр Миколайович, вчитель фізики Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів

Секретар (заступник ): Хлібко Любов Федотівна, вчитель фізики Хитцівської ЗОШ І-ІІ ступенів.                

Склад творчої групи вчителів фізики з питання : «Нові інформаційні технології в навчальному процесі»
Голова:
 Довгаль О.І., вчитель фізики Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів
Члени:
-        Короленко М.І., вчитель фізики Веприцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
-        Тютюнник І.Ф. вчитель фізики Вельбівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
-        Хлібко Л.Ф., вчитель фізики Хитцівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Мета роботи районного методичного об’єднання
Оптимізація навчально-виховного процесу, підвищення ефективності методичної роботи з педагогічними кадрами, вдосконалення її змісту, удосконалення професійної майстерності та розвитку творчої активності педагогів, впровадження в практику роботи досягнень науки, нових технологій, на основі діагностування педагогічної майстерності.
            Зокрема:
-        підвищення якості освіти та професійної майстерності (компетентності) педагогів;
-        удосконалення науково-методичного забезпечення навчального процесу;
-        упровадження та поширення інноваційних освітніх технологій.
         Завдання:
-        вивчити нормативні документи, науково-теоретичні джерела щодо впровадження інновацій;
-        проаналізувати рівень та ефективність застосування інноваційних освітніх технологій;
-        систематизувати методичні матеріали щодо використання інноваційних технологій;
-        організувати діяльність вчителя та навчально-виховний процес в інноваційному режимі;
 -      стимулювати творчу активність вчителів школи, створити умови для проведення уроків нового типу, які сприяють професійному вдосконаленню та творчому зростанню вчителів;
-        удосконалити навчально-виховний процес із використанням інноваційних технологій;
-   поширювати педагогічний досвід педагогів щодо питань використання інноваційних освітніх технологій.
         Пріоритети:
-        створення умов для використання інноваційних педагогічних технологій з метою формування активності, всебічного розвитку учнів у процесі взаємодії педагога з вихованцями;
-        формування позитивного іміджу сучасного навчального закладу.
         Очікувані результати:
1.Запровадження освітніх інновацій у навчально-виховний процес.
2.Підвищення якості освіти та забезпечення якості знань учнів  відповідно до запитів самих учнів та їхніх батьків.
3.Зростання професійної компетентності вчителів фізики та астрономії.
4.Створення оптимальної та ефективної системи управлінню освітою з використанням сучасних інноваційних освітніх технологій.

Вступ.
Підсумки роботи методичного обєднання вчителів фізики за  2016-2017 навчальний рік

Згідно з річним планом роботи Гадяцького науково – методичного центру та районного методичного об’єднання вчителів фізики в 2016-2017 н.р.під час методичних днів  проводилось вивчення стану викладання фізики  та рівень навченості учнів 7-11 класів Великобудищанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів, Березоволуцької, Мартинівської загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів, 7-9 класів Ручківської, Біленченківської загальноосвітньої школи  І-ІІ ступенів,  з метою виявлення рівня навчальних досягнень учнів та їх відповідності вимогам державних програм, пошуку кращого досвіду роботи вчителів з питання «Підвищення результативності уроків з фізики шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій навчання учнів», виявлення методичних проблем та труднощів в роботі вчителів цих шкіл.
         В вищеперелічених школах фізику викладають 4 педпрацівники:

п/п
Загальноосвітній навчальний заклад
Прізвище, імя та по батькові
Категорія
Звання
Педагогічний стаж
1.
Березоволуцька ЗОШ І-ІІІ ступенів
Погрібний Дмитро Васильович
перша
33роки
2.
Мартинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Приходько Іван Васильович
вища
33
3.
Ручківська ЗОШ І-ІІ ступенів
Козуб
Юрій Михайлович
вища
23
4.
Біленченківська ЗОШ І-ІІ ступенів
Колєснікова Валентина Валеріївна
перша
28
5.
Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
Геращенко Олександ Вікторович
вища
30
6.
Великобудищанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
Геращенко Ольга Олександрівна
вища
28

В ході вивчення стану викладання фізики відвідувались та аналізувались  уроки фізики, усне  контрольне опитування учнів, проаналізовано результати шкільних олімпіад та участь школярів цих шкіл у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з фізики, перевірено навчальну документацію, проведено бесіди з учителями.
Викладання фізики здійснюється відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України з фізики  та згідно нормативних документів з питань викладання предмету. 
Тематичний облік знань учнів у журналах в усіх школах ведеться відповідно до Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (затверджено наказ МОН України від 03.06.2008 №496).
      Вивчення стану викладання фізики показало, що навчальні програми в школах виконуються повністю.
В кожній з вище перелічених шкіл, навчально-матеріальна база достатня для забезпечення виконання програмних вимог.
Протягом 2016-2017 навчального року 2 вчителі фізики загальноосвітніх шкіл району пройшли курсову перепідготовку.
Вчителі фізики Великобудищанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів працюють над проблемами:
Геращенко Олександр Вікторович: «Розвиток інформаційно-комунікаційної грамотності учнів»;
Геращенко Ольга Василівна: «Зацікавленість молодших школярів засобами ІКТ». Ці вчителі входять до складу шкільного методичного обєднання вчителів предметів технологічного профілю, яке працює над проблемою: «Застосування новітніх педтехнологій на уроках інформаційно-технологічного профілю. Вчителі фізики беруть активну участь у засіданнях шмо. Ділились досвідом роботи з питань: «Вивчення фізики на основі фізичного експерименту. Використання компютерних технологій при вивченні фізики та інформатики» (Геращенко Ол-др В.); «Тестові технології на уроках математики» (Геращенко Ольга В.).
Щороку в школі проводяться тижні фізики. Вчителі фізики беруть активну участь у випуску шкільного журналу «Самоосвіта».
Вчителі фізики не лише мають досвід роботи з тих питань, над якими вони працюють, а й впроваджують досвід вчителя Гадяцької школи –інтернату ім.. Є.П.Кочергіна Параки В.М. з питання: «Використання мультимедійних засобів навчання на уроках біології» (Вч. Геращенко Ол.-др В.); досвід роботи вчителя математики м. Кременчук Тристана В.М. з питання: «Використання тестових завдань на уроках математики та фізики». Слід відмітити високий рівень викладання фізики у школі та якість знань, умінь і навичок школярів з інформатики.
Рівень педагогічної діяльності вчителя фізики Мартинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів на уроках, в цілому, носить оптимальний характер. Учитель вдало використовує різноманітні види і форми контролю за знаннями учнів. На своїх уроках Іван Васильович чітко ставить перед учнями мету, вміло направляючи діяльність вихованців на її досягнення. Вибір методів і прийомів роботи відповідає змісту, завданням і структури уроку, віковим особливостям учнів класу. Вчитель уміло поєднує фронтальну, групову та індивідуальну роботу. З метою підвищення якості навчального процесу, Іван Васильович вибирає найоптимальніші методи навчання, що забезпечує максимально можливу ефективність розв’язання завдань навчання, виховання та розвитку. Часто організовує проведення нестандартних уроків, застосовує ігрові методики змагального напрямку. На своїх уроках Іван Васильович використовує  мультимедійні технології.
У Березоволуцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів фізику читає Погрібний Д.В. Вчитель
працює над проблемою: «Формування в учнів навичок самоконтролю». Найхарактернішою в роботі є методика  безперервного навчання. На різних етапах уроку та під час проведення різних типів уроків  використовує метод проблемного навчання. «Інноваційний підхід до організації навчально-виховного процесу як    потреба створення освітнього простору» (виступ Погрібного Д.В. на засіданні РМО та ін.
 Вчитель фізики в своїй роботі використовує програмоване навчання
(автор: Скіннер Б.). Результатом є: підвищення рівня зацікавленості навчальним матеріалом, ефективність засвоєння нових знань, розвиток логічного мислення, а також по елементне розв’язування задач, що дозволяє розвивати аналітичне мислення, отримувати вміннями і навичками, необхідні для комплексної роботи, розвитку навичок складання алгоритмів. Д.В.є членом шкільного методичного об’єднання, яке працює над проблемою: «Розвиток пізнавальної діяльності, диференційований підхід до учнів та економічне і екологічне виховання». На засіданні ШМО розглядались такі питання: «Використання ІКТ – щлях до оновлення навчально-виховного процесу», «Фомування національно-патріотичної компетентності учнів засобами навчального матеріалу на уроках», підготовлено методичний бюлетень: «Формування ключових компетентностей у навчально-виховному процесі».
Дмитро Васильович ділиться досвідом роботи на засіданні РМО та виступає
на засіданні шкільної педагогічної ради з питання:«Інноваційний підхід до організації навчально-виховного процесу як    потреба створення освітнього простору».
Вчитель фізики Біленченківської ЗОШ І-ІІ ступенів Колєснікова В.В. проводить уроки на високому науково-теоретичному рівні. У своїй роботі вчителька використовує сучасні форми і методи викладання, працює над розвитком логічного мислення учнів. Для підвищення пізнавальної активності учнів практикує проведення нетрадиційних уроків. Валентина Валеріївна працює над формуванням в учнів умінь систематизувати набуті знання шляхом проведення лабораторних, практичних та демонстраційних робіт та експериментальних робіт. Уроки вчителя мають чітку структуру, новий матеріал подається в доступній для учнів формі. На уроках використовуються ПК. Дирекція школи вивчала рівень знань, умінь і навичок учнів з фізики (протокол №7 від 21.05.2015 року).
Вчитель фізики Ручківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Козуб Ю.М. працює над підвищенням якості знань учнів шляхом активізації пізнавальної діяльності, оптимізації навчально-виховного процесу та впровадження інноваційних технологій. Його уроки проходять цікаво з використанням інтерактивних методів навчання. Юрій Михайлович активно займається самоосвітою з питання: «Використання ІКТ в навчально-виховній діяльності вчителя».
 Юрій Михайлович проводить відкриті уроки, позакласні заходи.  Серед його учнів є призери ІІ (районного етапу)
         Всі вчителі фізики здійснюють на своїх уроках зв’язок теорії з практикою, прищеплюють практичні навички проведення експерименту, дослідів, розв’язування якісних та кількісних задач.
          Враховуючи вікові, психологічні та фізіологічні особливості учнів вчителі забезпечують сприятливий психологічний мікроклімат на уроках та в позаурочний час, чим підвищують розумову працездатність учнів, сприяють збереженню їх психічного здоров’я.  
     Аналіз  контрольних зрізів знань з фізики, проведених у школах,  де вивчався стан викладання предмету показав, що учні на достатньому рівні засвоюють фізичний матеріал.

        

У 2016-2017 н.р. створено сайт районного методичного обєднання вчителів фізики http://fizrmogrn.blogspot.com/.
Протягом року в районі працювала творча група вчителів фізики з питання: «Нові інформаційні технології в навчальному процесі». Вироблено рекомендації щодо впровадження ІТ –технологій  при викладанні фізики.
У жовтні 2016 року на базі Бобрицької ЗОШ І-ІІ ступенів пройшов районний семінар з теми: «Проблемне навчання та проектні технології на уроках фізики» (вчитель Голубенко В.В.). В рамках семінару вчителі шкіл І-ІІ ступеів мали можливість обмінятися досвідом роботи з даного питання.
         Вчителі фізики готують учнів до участі у ЗНО та проведенні ДПА.
У Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня-2016» взяли 76 учнів 7-11 класів  з 8 навчальних закладів.  Найбільше учасників з Лютенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – 33 (координатор: Гусак В.І.).
Відмінний результат- 56,6%,
Добрий результат – 36,8%.
Якісний показник склав: 93,4%
З метою формування інтелектуального потенціалу нації, виявлення й підтримки обдарованої учнівської молоді, активізації та створення сприятливих умов для поширення різноманітних форм позашкільної роботи з фізики три учні з трьох шкіл району підготовлено вчителями  фізики до участі у  конкурсі – захисті науково-дослідницьких робіт Малої
     академії наук (І районний етап).
Соснівська І-ІІ ст.
Балабан Єрміонія
8кл.
Теоретична фізика
Сергіївська ЗОШ І-ІІІ ст.
Курилко Юлія
9кл.
Фізика
П.Роменська ЗОШ І-ІІІ ст.
Коленко Ростислав
9кл.
Фізика

            З метою створення належних умов для виявлення та підтримки обдарованої  молоді,  розвитку  її  інтересів,    схильностей   та   обдаровань,   науково-методичного забезпечення системи загальної середньої освіти учні шкіл брали участь у ІІ етапі                
            Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики. Призові місця отримали 14 учнів. І-5, ІІ-5, ІІІ-4та одне і місце з астрономії. Це учні, яких навчають вчителі Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів, Книшівської, Веприцької, Сергіївської та Петрівсько-Роменської ЗОШ І-ІІІ ступенів; Вельбівської, Хитцівської ЗОШ І-ІІ ступенів.

Результати зовнішнього незалежного оцінювання учнів 11-х класів загальноосвітніх шкіл Гадяцького району у 2017 році:

                    З метою підтримки роботи педагогів у розробці та впровадженні мультимедійних програмних засобів навчання, удосконалення фахової майстерності вчителів, стимулювання їх творчого самовдосконалення, створення умов для професійного зростання педагогів, обміну досвідом, підготовки та проведення успішних навчальних проектів з використанням нових інформаційних технологій, популяризації інноваційних методик, організації навчальних занять та виховних заходів з використанням ІКТ, заохочення педагогів до активного використання ІКТ у навчально-виховному процесі 18травня 2017 року пройшов заключний етап районного конкурсу «Педагог-інноватор». Слід відзначити, що в цьому конкурсі активну участь взяли такі вчителі як: Приходько І.В., Мартинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів; Довгаль О.І., Сарська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів; Голубенко В.В., Бобрицька ЗОШ І-ІІ ступенів (зайняв ІІІ місце у номінації навчальний проект); Хлібко Л.Ф., Хитцівська ЗОШ І-ІІ ступенів. Останні три прошли відбірковий етап, а на заключному брав участь Голубенко В.В.
            На жаль у роботі вчителів є ряд недоліків. Так недостатня увага приділяється роботі з обдарованими по підготовці їх до олімпіад та конкурсів. Методичний рівень проведення уроків бажає бути кращим. Слід звернути увагу на якісний показник рівня навченості учнів з фізики.


      

Основні завдання на 2017 -2018 навчальний рік:
Завданнями освітньої галузі є:

 забезпечення оволодіння учнями термінологічним апаратом природничих наук, засвоєння предметних знань та усвідомлення суті основних законів і закономірностей, що дають змогу зрозуміти перебіг природних явищ і процесів;

 забезпечення усвідомлення учнями фундаментальних ідей і принципів природничих наук;

 набуття досвіду практичної та експериментальної діяльності, здатності застосовувати знання у процесі пізнання світу;

 формування ціннісних орієнтацій на збереження природи, гармонійну взаємодію людини і природи, а також ідей сталого розвитку.

 Загальними змістовими лініями освітньої галузі є:

 закони і закономірності природи;

 методи наукового пізнання, специфічні для кожної з природничих наук;

 екологічні основи ставлення до природокористування;

 екологічна етика;

 значення природничо-наукових знань у житті людини та їх роль у суспільному розвитку;

 рівні та форми організації живої і неживої природи, які структурно представлені в таких компонентах освітньої галузі, як загально-природничий, астрономічний, біологічний, географічний, фізичний, хімічний, екологічний.

 Загальноприродничий компонент забезпечує формування в учнів основи цілісного уявлення про природу і місце людини в ній, пропедевтичну підготовку учнів до вивчення окремих навчальних предметів, що сприяє розвитку ціннісних орієнтацій учнів у різних сферах життєдіяльності та їх адекватній поведінці в навколишньому природному середовищі.

 Астрономічний компонент зорієнтований на забезпечення засвоєння учнями наукових фактів, понять і законів астрономії, методів її дослідження, усвідомлення знань про будову Сонячної системи, створення і розвиток Всесвіту, формування наукового світогляду.

 Біологічний компонент забезпечує засвоєння учнями знань про закономірності функціонування живих систем, їх розвиток і взаємодію, взаємозв’язок із неживою природою, оволодіння основними методами пізнання живої природи, розуміння біологічної картини світу, цінності таких категорій, як знання, життя, природа, здоров’я, формування свідомого ставлення до екологічних проблем, усвідомлення біосферної етики, застосування знань з біології у повсякденному житті та майбутній професійній діяльності, оцінювання їх ролі для суспільного розвитку, перспектив розвитку біології як науки та її значення у забезпеченні існування біосфери.

 Географічний компонент спрямований на засвоєння учнями знань про природну і соціальну складову географічної оболонки Землі, формування в учнів комплексного, просторового, соціально орієнтованого знання про планету Земля у результаті застосування краєзнавчого, регіонального і планетарного підходів та усвідомлення цілісного географічного образу своєї країни.

 Фізичний компонент забезпечує усвідомлення учнями основ фізичної науки, засвоєння ними основних фізичних понять і законів, наукового світогляду і стилю мислення, розвиток здатності пояснювати природні явища і процеси та застосовувати здобуті знання під час розв’язання фізичних задач, удосконалення досвіду провадження експериментальної діяльності, формування ставлення до фізичної картини світу, оцінювання ролі знань фізики в житті людини і суспільному розвитку.

 Хімічний компонент забезпечує засвоєння учнями знань про речовини та їх перетворення, хімічні закони і методи дослідження, навички безпечного поводження з речовинами, формує ставлення до екологічних проблем і розуміння хімічної картини світу, вміння оцінювати роль хімії у виробництві та житті людини.

 Екологічний компонент спрямований на формування в учнів екологічної свідомості та дотримання правил екологічно безпечної поведінки в навколишньому природному середовищі.

забезпечити засвоєння й використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання та виховання школярів;

постійно підвищувати рівень загально дидактичної і методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально – виховного процесу;

проводити обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;

виявляти, пропагувати та здійснювати нові підходи до організації навчання й виховання;

забезпечити постійне засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики;

створювати умови для самоосвіти вчителів і здійснювати керівництво творчою діяльністю педагогів,

під час викладання предмету навчати життєвим та предметним компетентностям, прививати навички енергозбереження.

Робота методичного об’єднання передбачає:
-         діагностику утруднень і вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб;
-         розробку рекомендацій про зміст, методи та форми освітньо – виховної діяльності;
-         підвищення ефективності організації навчально – виховного процесу;
-         розробку основних напрямів і форм активізації пізнавальної, науково – практичної діяльності учнів у поурочний час ( олімпіади, конкурси, предметні тижні, аукціони знань);
-         вдосконалення змісту освіти, рецензування, первинна експертиза підручників, навчальних програм, технологій, методик;
-         вивчення, узагальнення пропаганда кращого педагогічного досвіду, створення банку даних актуального досвіду;
-         вдосконалення педагогічної майстерності вчителів;
-         участь в атестації педагогічних працівників.

ІІ.Підвищення кваліфікації
вчителів і організація  самоосвітньої роботи

1.     З метою підвищення кваліфікації вчителів фізики та астрономії домогтися спільно з методичним кабінетом своєчасного проходження курсової перепідготовки вчителів:
           2.Заслухати та обговорити звіт цих вчителів про курсову перепідготовку.
 3.Організувати постійно-діючі консультації для вчителів фізики та астрономії, які під час вивчення стану викладання показали недостатній методичний та фаховий рівень.

4.Заслухати та обговорити звіт цих вчителів по самоосвіті.

5. Створити необхідні умови для розвитку творчих та індивідуальних здібностей вчителів. Сприяти вчителям у підписці періодичних видань

6.Прийняти активну участь в ярмарку педагогічних технологій

7 Провести районний семінар вчителів фізики з питання  «Практична спрямованість викладання фізики та астрономії, інтеграція їх з іншими предметами» на базі Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів (Вчитель фізики довгаль О.І., лютий 2017).
8.Провести 2 засідання творчої групи вчителів фізики з питання: «Підготовка та участь вчителів у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»». Виробити відповідні рекомендації (вересень, жовтень).
9. Сприяти проходженню вчителями фізики курсової перепідготовки з 01.09.2017-01.05.2018р. вчителів фізики.
10. Підготувати вчителями презентації з досвіду роботи на тему: «Практична спрямованість викладання фізики у ЗНЗ» (Сари, лютий  2018).
11. Сприяти активній участі вчителів фізики навчальних закладів у районному конкурсі «Педагог інноватор».
12. Сприяти  участі вчителів у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»

ІІІ. Вивчення, узагальнення і впровадження  передового
педагогічного досвіду

1.     Вивчити досвід роботи вчителя фізики Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Довгаля Олександра Іввановича  з теми: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики у руслі особистісно зорієнтованої освіти».

2.Шляхом опрацювання матеріалів педагогічної преси і фахових журналів вивчати і впроваджувати в роботу передовий досвід кращих вчителів України.

3.Поширювати досить ефективні форми методичної роботи: відвідування навчальних занять і позакласних заходів, проведення творчих звітів, спрямованих на поширення, колегіальну взаємодопомогу в роботі.

5.Досвід роботи кращих вчителів району висвітлювати на засіданнях методичних обєднань, в районній пресі, радіо, телебаченні.

5. На засіданні районного методичного об’єднання, семінарах здійснювати обмін досвідом вчителів фізики, які атестуються.

6.Організувати та провести методичні дні для вчителів фізики та астрономії, на яких знайомити педагогів з досвідом роботи вчителів математики України, опублікованим у журналі «Фізика в школах     України », в газеті «Фізика» та в журналі «Фізика та астрономія».

7. Поширювати досвід роботи вчителів з питань енергозбереження, життєвих компетентностей.

ІV. Заходи по вивченню стану
навчально – виховної роботи та
рівня навченості учнів

1.Аналізувати вивчення стану викладання фізики в навчальних закладах.

2.Дати контрольних зрізи знань з фізики  у навчальних закладах, які атестуються з послідуючим обговоренням.
3.На належному рівні  проводити підготовку учнів до олімпіади з фізики, використовуючи  наукову та науково – методичну літературу.

4.Приділяти належну увагу підготовці школярів до районного конкурсу – захисту наукових робіт МАН.

5.Максимально забезпечувати участь школярів у Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня - 2018» та інших конкурсах, спрямованих на розвиток творчих здібностей учнів.

6.Активізувати позакласну та позашкільну роботу з розвитку фізичної освіти. (Тижні фізики, ранки, ….)
7. Забезпечити  електронну реєстрацію учасників ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади.

V. Робота з молодими вчителями

1.Сприяти постійному творчому зростанню, формуванню педагогічної майстерності;

2.Допомогти в плануванні та організації роботи з питань модернізації навчально – виховного процесу;

3.Впроваджувати передові методи у викладанні;

4.Правильно обирати форми, методи й засоби навчання.

5. Постійно надавати індивідуальні консультації вчителям фізики та астрономії зі стажем до 3-х років.

7.Організувати відвідування молодими вчителями уроків у досвідчених педагогів.

8.Забезпечити  памятками для самоаналізу уроків фізики та астрономії вчителів – початківців.
                                                                                         
VІ.Позакласна робота з фізики

1.Домогтися вищої результативності. учнів навчальних закладів у
   Всеукраїнських олімпіадах.
2.Щорічно проводити тижні фізики та астрономії в навчальних закладах.
3.Практикувати проведення в школах КВК, вечорів, конкурсів, виставок
  учнівських практичних та лабораторних робіт з фізики.
4. Організувати підготовку школярів у секціях МАН  і забезпечити участь
  учнів у конкурсах науково – дослідницьких робіт. Домогтися високих
  результатів.
5. Проводити підготовку учнів до участі у  обласному колоквіуму з
   астрономії та взяти в ньому активну участь.
6.Забезпечити участь школярів кожного навчального закладу у
   Всеукраїнському фізичному конкурсі «Левеня» та інших конкурсах.
7. Використовувати елементи  досвіду роботи  вчителів фізики та
    астрономії області ( використовуючи матеріали обласних семінарів).


VІІ. Тематика  засідань
         методичного обєднання
ПОГОДЖЕНО                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО
Методист Гадяцького НМЦ                             Директор НМЦ
____________ Т. М. Ємець                             __________ Сидоренко Т.О.


ПЛАН
засідання районного методичного об’єднання вчителів фізики
22.08.2017

№ з/п
Питання для розгляду
Доповідач
Примітка
1
Про вивчення стану викладання фізики у 2016-2017 навчальному році
Ємець Т.М., методист

2
Підсумки участі школярів сільських навчальних закладів у ЗНО у 2017 році
Довгаль О.І., голова РМО

3.
Викладання трудового навчання у 2017-2018 н.р.
Ємець Т.М., методист

4.
Про методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання фізики та особливості організації навчально-виховного процесу у основній та старшій школі у 2017-2018 н.р. 
Відеорекомендації.
Довгаль О.І.,голова РМО

5.
Ключові зміни оновлених програм. Порівняльний аналіз програм.
Ємець Т.М., методист

6.
Основні змістові лінії програми 5-9 класів
Короленко М.І., вчитель Веприцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

7.
Про використання електронних підручників
Тютюнник О.І., вчитель Вельбівської ЗОШ І-ІІступенів

8.
Методика викладання предмету
Колєснікова В.В., вчитель Біленченківської ЗОШ І-ІІступенів


Позакласна робота
Ємець Т.М., методист Гадяцького НМЦ

9.
Про методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку
«----»

10.
Про проведення всеукраїнського
конкурсу «Учитель року-2018
»
«----»

11.
Про участь у районному конкурсі  «Педагог інноватор»
«----»

12.
Про проведення Першого уроку
«____»

13.
Інтернет ресурси по підготовці до Нового 2017-2018 навчального року.

14.
Про районний конкурс «За чисте довкілля».


15.
 Про роботу сайтів  РМО.



Голова районного
методичного об’єднання                                                                   ____________
Ініціали, прізвище  

Січень
         1.Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з фізики, І етапу      Всеукраїнського конкурсу – захисту науково – дослідницьких робіт учнів  – членів Малої академії наук.

2. Круглий стіл з питання: « Використання компетентнісних задач на уроках фізики» (обмін задачами).
.
3. Ознайомлення з новинками фахової періодичної преси та методичної
    літератури.

Березень

1.Творчий звіт вчителів фізики, які атестуються. Проведення семінарів.

2. Про підготовку учнів до зовнішнього незалежного оцінювання

3.Про проведення державної підсумкової атестації учнів 11 класів
   загальноосвітніх навчальних закладів з фізики.
4. З досвіду роботи вчителя фізики Сарської  спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Довгаля О.І. з питання: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики у руслі особистісно-зорієнтованої освіти».
Інформаційні ресурси:





Комментариев нет:

Отправить комментарий